Bukti Umat Islam Hari Ini Lemah...


Kenal dia? Dialah Dr. Aafia Siddiqui. Seorang muslimah dari Pakistan yang ditangkap oleh Amerika dengan bantuan daripada kerajaan Pakistan sendiri. Dia telah dijatuhkan hukuman penjara selama 86 tahun.

Dr. Aafia Siddiqui dilahirkan di Pakistan dan menjadi rakyat Amerika merupakan satu-satunya saintis neurologi di dunia yang mempunyai PHD dari Universiti Harvard. Juga mempunyai 144 sijil dan ijazah kehormat dari institusi serata dunia termasuk dari MIT.. Tiada seorang pun rakyat Amerika yang mampu menandingi kelulusan beliau. Beliau juga seorang yang alim dan hafal Al-Quran dan seorang mujahidah.

Namun, tiada seorang pun pemimpin umat Islam hari ini tampil untuk membelanya. Malah, kerajaan Pakistan sendiri yang membantu Amerika Laknatullah untuk menangkapnya.


Namun, tiada seorang pun pemimpin umat Islam hari ini tampil untuk membelanya. Malah, kerajaan Pakistan sendiri yang membantu Amerika Laknatullah untuk menangkapnya.

Beliau bukan sahaja dipenjarakan, malah turut dibelasah sehingga mengakibatkan kecederaan teruk pada hidungnya. Bukan sekadar itu, beliau juga turut dirogol di dalam penjara.

Kebobrokan pemimpin umat Islam hari ini jelas terpampang apabila mereka tidak menghantar sebarang bala tentera untuk menjawab kebiadapan Amerika.

Sudah lupakah kita, Khalifah Mu'tasim Billah menghantar bala tentera untuk menyerang Rom kerana beberapa orang kafir telah mempersenda aurat seorang muslimah pada waktu itu? Di mana pula bala tentera muslim hari ini?

Wahai umat Islam, butakah mata hati kita sehingga kita sanggup menyokong pemimpin-pemimpin muslim (yang menzalimi umat Islam sendiri) hari ini? Mahukah perkara yang sama berlaku pada ibu, kakak, atau adik kita? Mahukah ibu, kakak, atau adik kita senasib dengan Dr. Aafia Siddiqui?

P--- : adakah ini keadilan Amerika..
         Dr. AAFIA SIDDIQI tidak membunuh sesiapa dipenjarakan 86 tahun
         Conard Murray dipercayai membunuh Michael Jackson hanya dikenakan penjara 4 tahun.SUMBER
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info Berita / info Dunia / info Islam / info Kisah Benar dengan judul Bukti Umat Islam Hari Ini Lemah.... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://islam4online.blogspot.com/2012/06/bukti-umat-islam-hari-ini-lemah.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Bukti Umat Islam Hari Ini Lemah..."

Post a Comment

Arsip Blog