Hangat !! Pelakon malaysia popular lahir anak luar nikah??


Sebuah blog hiburan melaporkan, seorang pelakon wanita popular negara telah disyaki melahirkan anak luar nikah pada sekitar bulan Disember tahun lalu..

Tak tahu lah sama ada betul atau tak dakwaan tersebut yee.. Dan gua harap sangat pelakon terbabit tampil membuat kenyataan tentang cerita yang disebarkan..

Bukan apa beb.., dulu beliau dah pernah nafikan berita ni.., tapi sekarang ni dah ada bukti bergambar yang disebarkan dalam dunia siber..

So.., nak tak nak beliau terpaksa lah berterus terang kali ni.. Kalau betul..., mengaku je lahh..

Dan kalau ia sekadar fitnah.., saman je.. Macam lah tak biasa pulakk... Hehehe...


Sekitar hujung tahun lalu, kecoh juga dalam dunia hiburan Malaysia tentang seorang aktress yang di’katakan mengandung luar nikah & telah tinggal di Bali, Indonesia.

Ramai pemerhati dunia hiburan mengatakan ia’nya Norish Karman yang kemudian’nya telah pun di’nafikan oleh empunya badan sendiri sekitar Disember 2011 yang lalu.

Melalui forum Cari beberapa hari lalu, seorang peminat hiburan telah mendedahkan beberapa keping gambar yang di’percayai sebagai Norish Karman yang berada di’hospital.

Gambar pertama di’dakwa sebagai Norish Karman bersama seorang bayi lelaki yang di’lahirkan pada 24 September 2011 di KPJ Cheras (atau Kajang?) sekitar jam 6.13 petang.

Gambar kedua pula menunjukkan maklumat hospital yang tertulis pada tag yang di’pakai oleh si ibu (Norish Karman) dan bayi lelaki yang di’beri nama Alexander Bin Abdullah.


Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info Maksiat dengan judul Hangat !! Pelakon malaysia popular lahir anak luar nikah??. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://islam4online.blogspot.com/2012/06/hangat-pelakon-malaysia-popular-lahir.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Hangat !! Pelakon malaysia popular lahir anak luar nikah??"

Post a Comment

Arsip Blog