Demam Euro 2012: Dibelasah gara-gara tukar siaran...

GEORGETOWN - Akibat menukar saluran televisyen (TV) ketika perlawanan bola sepak Euro 2012 berlangsung, seorang lelaki cedera dipukul pelanggan lain di sebuah pusat hiburan di Lebuh Naning, di sini, yang tidak puas hati dengan tindakan lelaki itu, pagi kelmarin.

Dalam kejadian jam 5.10 pagi itu, lelaki berusia 30-an terbabit menukar saluran televisyen ketika perlawanan di antara pasukan Russia dan Greece, menyebabkan pengunjung pusat hiburan itu tidak berpuas hati.

Jurucakap polis berkata, berlaku pertengkaran antara lelaki berkenaan dengan beberapa pengunjung sehingga tercetus pergaduhan yang berlarutan hingga ke luar pusat hiburan terbabit.

Menurutnya, polis yang dimaklumkan kejadian itu bergegas ke tempat kejadian dan berjaya meleraikan pergaduhan berkenaan.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info Berita / info Dunia dengan judul Demam Euro 2012: Dibelasah gara-gara tukar siaran.... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://islam4online.blogspot.com/2012/06/demam-euro-2012-dibelasah-gara-gara.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Demam Euro 2012: Dibelasah gara-gara tukar siaran..."

Post a Comment

Arsip Blog