Erra Fazira: bakal Dedahkan Rahsia Dengan anda Semua..


Baru sahaja kami ingin mengambil kenyataan terakhir Engku Emran sebagai konklusi kepada gossip yang melanda selama ini, kini timbul sesuatu yang baru.

Semalam, Berita Harian melaporkan yang Erra Fazira enggan memberikan apa apa komen tentang kenyataan suami beliau atas alasan bimbang jawapan di’salah erti oleh orang ramai.

Jawapan mudah seperti “Ya, memang apa di’katakan Engku Emran itu benar belaka.” sebenar’nya cukup untuk menutup segala kontroversi yang timbul hampir setahun ini.

Tidak mengapa. Pagi tadi melalui akaun Twitter beliau, Erra Fazira menulis yang beliau akan kongsikan ‘sesuatu’ dengan semua apabila sampai masa’nya nanti.

Erra Fazira mendakwa ‘penat’ dengan isu yang tidak kunjung selesai sebelum meminta semua mendoakan beliau. Ya, kami memang suka terlebih analisa tetapi apakah ‘sesuatu’ yang di’maksudkan Erra Fazira hari ini?
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info Berita / info Kisah Benar dengan judul Erra Fazira: bakal Dedahkan Rahsia Dengan anda Semua... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://islam4online.blogspot.com/2012/06/erra-fazira-bakal-dedahkan-rahsia.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Erra Fazira: bakal Dedahkan Rahsia Dengan anda Semua.."

Post a Comment

Arsip Blog