Seorang Isteri dicekik Kerana Minta RM3 Upah Berasmara...

KANGAR – Tindakan seorang wanita berusia 30-an meminta upah RM3 setiap kali suami ingin berasmara dengannya sejak dua bulan lalu, membawa padah apabila dia dicekik dan dibelasah lelaki berkenaan yang tidak tahan dengan perbuatannya, kelmarin.

Dalam kejadian jam 8 malam itu, suami mangsa berusia 30-an yang tidak bekerja, dipercayai hilang sabar dengan tuntutan isterinya yang tidak tinggal bersamanya sejak sebulan lalu, selain turut mengesyaki wanita terbabit mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain.

Lelaki itu bertambah berang apabila isterinya tidak membenarkan telefon bimbitnya diperiksa, lalu mencekik dan memukul mangsa yang berada di rumah ibunya di Pauh, dekat sini.

Menurut sumber, suami mangsa yang sebelum itu masuk ke dalam rumah menerusi pintu belakang dikatakan cuba merampas telefon bimbit mangsa yang sedang dicaj di atas meja.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info Kisah Benar / info Pelik dengan judul Seorang Isteri dicekik Kerana Minta RM3 Upah Berasmara.... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://islam4online.blogspot.com/2012/06/seorang-isteri-dicekik-kerana-minta-rm3.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Seorang Isteri dicekik Kerana Minta RM3 Upah Berasmara..."

Post a Comment

Arsip Blog