Kejam...Menghukuman Budak Dalam Mesin Basuh Hingga Mati...



PARIS: Seorang kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun maut selepas bapanya memasukkannya ke mesin basuh dan menghidupkan suisnya sebagai hukuman.
Christophe Champenois, 33, dituduh mengikat tubuh kanak-kanak itu, Bastien yang telanjang bulat dan dimasukkan ke mesin basuh di kediaman keluarga terbabit dekat Paris. Champenois dikatakan ingin menghukum kanak-kanak itu selepas dia membuang lukisan rakan sekelasnya ke mangkuk tandas. Ibu Bastien, Charlene, 25, mengeluarkan anak lelakinya dan mendukung tubuh mangsa yang terkulai sebelum berkejar ke rumah jiran sambil memberitahu anak lelakinya itu jatuh tangga.
Jiran terbabit, Alice, menceritakan mengenai detik menyayat hati itu.
“Saya mendukungnya dan berasa seperti boneka yang patah. Saya dapat rasakan degupan terakhir jantungnya. Charlene tidak bergerak dan mukanya merah padam. Dia tidak faham yang anak lelakinya sudah tidak bernafas lagi,” katanya.
Pasangan itu tetap mengatakan Bastien mengalami kemalangan dan jatuh tangga.
Bagaimanapun, anak perempuan pasangan itu yang berusia lima tahun mendedahkan adik lelakinya dikunci dalam mesin basuh dan ia bukan kali pertama berlaku.
Kadangkala dia dikunci dalam almari pakaian selama dua jam. – HM
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info Berita / info Dunia / info Kisah Benar dengan judul Kejam...Menghukuman Budak Dalam Mesin Basuh Hingga Mati.... Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://islam4online.blogspot.com/2012/06/kejammenghukuman-budak-dalam-mesin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown -

Belum ada komentar untuk "Kejam...Menghukuman Budak Dalam Mesin Basuh Hingga Mati..."

Post a Comment

Arsip Blog